Hvorfor bør du velge oss?

Vi er banken med det store hjertet og fornøyde kunder. For oss er hver enkelt kunde viktig. Vi ønsker å være med deg hele livet og være en støttespiller for små og store økonomiske valg. Vi hjelper deg å realisere dine planer og mål. Våre dyktige rådgivere har lokalkunnskap og kan tilby personlig økonomisk rådgivning.
  • Personlig rådgivning
  • Alle produkter du trenger
  • Brukervennlig mobil- og nettbank
  • En bank der du bor
Ja, jeg vil bli kunde (krever BankID)

Våre kontorer

På Bruflat og Dokka har vi fullverdige bankkontor med kassebetjening. I Hov har vi et rådgiverkontor som er betjent ved timeavtaler.
Kyrkjevegen 20 Etnedal

Hovedkontor Bruflat

Kyrkjevegen 20
2890 ETNEDAL

Storgata 35 Dokka

Avdelingskontor Dokka

Storgata 35
2870 DOKKA
Sentrumsvegen 5, Hov

Rådgiverkontor Hov

Sentrumsvegen 5
2860 HOV

Øvrig informasjon

How to become a customer

It is easy to become a customer of Etnedal Sparebank.
Our electronic solution for becoming a customer is currently only in Norwegian - so we urge you to contact us personally.

What do you need to bring?

  • Valid passport
  • Your Norwegian personal number
  • National identity card og Nrwegian permanent residence card

When you visit the bank office for the first time, you have to bring a valid passport. In addition, you will need to bring the official documentation confirming your Norwegian personal number or D-number (social security code).
If you don't have a passport, you can apply for basic banking services with your valid National identity card (EU/EEA/EFTA nationals only) - or a valid Norwegian permanent residence card. Bring official documentation confirming your Norwegian personal number or D-number.

500-sedler

Kontantuttak i kasse

Vi gjør oppmerksom på at kontantuttak i kasse på beløp over kr 20.000 må varsles banken senest 2 virkedager før uttaket skal finne sted.