Hvorfor bør du velge oss?

Vi er banken med det store hjertet og fornøyde kunder. For oss er hver enkelt kunde viktig. Vi ønsker å være med deg hele livet og være en støttespiller for små og store økonomiske valg. Vi hjelper deg å realisere dine planer og mål. Våre dyktige rådgivere har lokalkunnskap og kan tilby personlig økonomisk rådgivning.
  • Personlig rådgivning
  • Alle produkter du trenger
  • Brukervennlig mobil- og nettbank
  • En bank der du bor
Ja, jeg vil bli kunde (krever BankID)

Våre kontorer

På Bruflat og Dokka har vi fullverdige bankkontor med kassebetjening. I Hov har vi et rådgiverkontor som er betjent ved timeavtaler.
Kyrkjevegen 20 Etnedal

Hovedkontor Bruflat

Kyrkjevegen 20
2890 ETNEDAL

Storgata 35 Dokka

Avdelingskontor Dokka

Storgata 35
2870 DOKKA
Sentrumsvegen 5 Hov

Rådgiverkontor Hov

Sentrumsvegen 5
2860 HOV

Øvrig informasjon

How to become a customer

It is easy to become a customer of Etnedal Sparebank.
Our electronic solution for becoming a customer is currently only in Norwegian - so we urge you to contact us personally.

What do you need to bring?

  • Valid passport
  • Your Norwegian personal number
  • National identity card og Nrwegian permanent residence card

When you visit the bank office for the first time, you have to bring a valid passport. In addition, you will need to bring the official documentation confirming your Norwegian personal number or D-number (social security code).
If you don't have a passport, you can apply for basic banking services with your valid National identity card (EU/EEA/EFTA nationals only) - or a valid Norwegian permanent residence card. Bring official documentation confirming your Norwegian personal number or D-number.

500-sedler

Kontantuttak i kasse

Vi gjør oppmerksom på at kontantuttak i kasse på beløp over kr 20.000 må varsles banken senest 2 virkedager før uttaket skal finne sted.