
Enklere kortadministrasjon med Eurocard Portal
Administrasjonsløsningen Eurocard Portal gir deg bedre oversikt over bedriftens kort, kontoer og innkjøp.
Fordeler med Eurocard Portal:
- Løpende oversikt og kontroll
Få full oversikt over bedriftens kort, kontoer og transaksjoner i sanntid. Bestill, avslutt eller oppdater samtlige av bedriftens kort med et par tastetrykk. Endre kjøpsgrenser på kortene og hent ut løpende rapportering av bedriftens utlegg.
- Effektiv bilagshåndtering
Mulighet for sømløs integrasjon med flere av de største regnskapssystemene gjør utleggshåndteringen smidigere og mer effektiv.
- Slik tar du løsningen i bruk
Bedriftens administratorer har fri tilgang til Eurocard Portal. Informasjon om løsningen og innlogging sendes på e-post etter at kortavtalen er signert.
Ikke vent med å ta løsningen i bruk, logg deg inn og bli kjent med tjenestene så snart du får tilgang.